Vaihtarivuosi Jenkeissä 2012-2013

keskiviikko 2. tammikuuta 2013

bye bye 2012 , welcome 2013 !!

Vuoden vaihde sujui kavereiden kanssa pokeri iltaa vietellen. Syötiin, pelailtiin ja katottiin keskiyöllä telkkarista ku New Yorkissa pudotettiin joka vuotinen uudenvuoden pallo. Kotiin tulin kolmen aikaan yöllä. Kieltämättä oli tosi erillainen uusivuosi ku yleensä, mutta hauskaa oli. Nyt vielä palaan vähä viime vuoteen. ;)

1. Oletko saanut uuden ystävän, tämän vuoden aikana ?

 Oon. Sonjasta tuli mun hyvä ystävä. :)


 


2. Kerro parhaat muistosi tältä vuodelta?

Kaikki hauskat bileet, rukan reissut ja summer up. Myös vaihtarivuosi on ollu yks parhaista muistoista mun koko elämässä.







           






3. Oletko muuttunut paljon viimeisen vuoden aikana ?

Henkisesti oon kasvanu tosi paljo. Oon myös oppinu mun virheistä paljo. Muuten en oo oikeestaan pahemmin muuttunu vanhempi ja viisaampi vaan jos näin voi sanoo.



4. Synnyttikö kukaan läheisesi ?

Ei 

5. Kuoliko kukaan läheisesi ?

Luojan kiitos ei

6. Mitä haluaisit vuodelta 2013 sellaista, mikä ei onnistanut vuonna 2012 ?

Haluan menestyä paremmin koulussa!!


7. Vuoden suurin saavutuksesi ?

Vaihtoon lähtö ja perheen hyvästely!!

















8. ...ja suurin epäonnistuminen ?

no ne kouluarvosanat...



9. Mikä oli paras asia, jonka ostit ? 

kamera :) ( tai äiti ja iskä sen kyllä mulle osti )



10. Kärsitkö vammoista?

mustelmilla taisin selvitä koko vuoden

11. Mihin käytit suurimman osan rahoistasi ?

shoppailuun ja bilettämiseen...





12. Mistä innostuit eniten ?

Vaikka ja mistä. Eniten varmaan Jenkkeihin lähöstä, mutta on paljo muutaki, mikä sai mut hyppimään tasajalkaa innostuksesta !

13. Verrattuna tähän aikaan viime vuonna, oletko nyt onnellisempi vai surullisempi ?

Yhtä onnellinen ku viimevuonnaki ! Oisin nyt ehkä vähä onnellisempi, jos saisin nähä mun perheen.



14. Lihavampi vai laihempi ?

Hahhah lihavampi, mutta nyt meen uudenvuoden kunniaksi dietille !!



15. Rikkaampi vai köyhempi ?

Köyhempi :(



16. Mitä olisit toivonut tekeväsi enemmän ?

Viettänyt aikaa perheen kanssa ja opiskellu ahkerammin !!

17. ... entä vähemmän ? 

Hmm... no muutamat turhan päiväset jutut ois voinu jättää tekemättä !!



18. Jos voisit mennä ajassa taaksepäin ja muuttaa yhden hetken menneestä vuodesta, mikä se olisi ?

Jättäsin turhan ihmisen pois mun elämästä.



19. Rakastuitko vuonna 2012 ? 

Hahah EN (ehkä vähä ihastuin), tykkään elämästä villinä ja vapaana !!



20. Mikä oli mieluisin tv-sarja, jota seurasit ?

Greyn Anatomia, Nashville ja Revenge! (sori en voinu valita vaan yhtä )







21. Vihaatko tällä hetkellä ketään, jota et vihannut viime vuonna samaan aikaan?

Joo. Jos tätä vihaksi voi kutsua, ehkä myös pettymykseksi ja myötähäpeäksi.


22. Mikä oli paras lukemasi kirja ?

Hävettää sano, mutta en tainnu lukea yhtään kokonaista kirjaa ...




23. Mitä halusit ja sait ?

Mun vaihtovuoden



24. Mitä halusit, muttet saanut ?

Ei tuu mieleen asiaa, mitä oikein kovasti halusin ja jäi saamatta ! Jos jotaki haluan niin yleensä piän siitä kynsin ja hampain kiinni !!

25. Mikä oli vuoden suosikkielokuvasi?

The Blind Side !! (suosittelen kaikille, jotka ei oo tätä nähny!!!)



26. Mitä teit syntymäpäivänäsi ?

Juhlistin kavereitten kanssa ja seuraavana päivänä lähin mökille juhannuksen viettoon!


27. Ketä kaipasit ?

Mun vanhaa parasta kaveria ..



28. Mikä tai kuka sai sinut pysymään järjissäsi ?

Aapo!!


29. Mitä odotat eniten vuodelta 2013 ?

Sitä, että nään taas perheen ja kaverit ja mun 18- v synttäreitä ! :)





Sinne meni vuosi 2012. Mulla on monta hyvää ja vähemmän hyvää muistoa sieltä, mutta ihan mahtava vuosi oli ! Nyt oon siis puolessa välissä mun vaihtovuotta... en ymmärrä minne tää aika menee! Iso kiitos kaikille lukijoille, jotka on mun vuotta jaksanu seurailla! Hyvää uuttavuotta 2013 kaikille! Toivottavasti siitä tulee ikimuistonen!!




4 kommenttia:

  1. Heipsan!
    Anteeks tää mun kommentti ei liity yhtään tähän postaukseen ja voin kuvitella että tällaset kommentit on maailman rasittavimpia :--D jotenjoten, anteeks jo etukäteen jos et tykkää näistä!

    Haaveilen siis vaihtarivuodesta amerikassa ('14-'15), mutta toi raha ottaa vähän vastaan.. Mietin siis että oliko sun vuoden rahoittamisen kanssa mitään ongelmaa? Tai tiedätkö miten jotkut toiset ovat hankkineet rahansa vaihtarivuoteensa?
    Minkä järjestön kautta olet vaihdossa, suosittelisitko samaa muille? :)

    Kiitos miljoonasti jos vastaat, oon tän jutun kanssa niin epätoivoinen etten edes ajattele mitään muuta...

    Täydellistä vuoden jatkoo, nauti♥ !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo rasittavia kommentteja ! Mielelläni vastailen kaikkiin kysymyksiin. :)
      Mun vaihtovuoden rahoittamisessa ei ongelmaa ollu. Mun vanhemmat pysty rahottmaan mun vuoden. Tein kyllä töitä vuoden ennenku tulin tänne ja joka kuukausi laitoin tietyn summan säästötilille, joka on nyt tosi kiva koska saan sieltä kuukausittain ekstra rahaa käyttöön.
      Älä anna rahan estää sun vaihtoon lähtöä. Suomessa on paljo tarjolla stipendejä ja myös järjestöjä (esim. rotarit), jotka maksaa sun vuoden, jos sut valitaan niiden oppilaaksi. Sun kouluarvosanojen pitää olla hyvät jotta sut valitaan ja ne yleensä tekee sulle useemman haastattelun ennenku sut valitaan mutta oo iloinen ja ulos päin suuntautunut niissä haastatteluissa niin sulla on suuri mahdollisuus tulla valituksi. Netistä löytyy paljo tietoa näistä stipendeistä ja järjestöistä, jotka auttaa sua taloudellisesti sun vuoden kanssa. Kannattaa nyt jo hyvissä ajoin alkaa ottamaan selvää, koska yleensä noilla stipendeillä ja järjestöillä on paljon kysyntää ja ne paikat viedään nopeesti.
      Ite oon vaihdossa EF:n kautta ja en kyllä välttämättä suosittele ihan ensimmäisenä tätä järjestöä. Mulla on ollu kyllä tosi hyvä vuosi, mutta ef ei aina hoida hommiaan ihan oikeella tavalla ja sanotaanko vaikka näin, että niille raha on tärkein asia ja sitte rahan jälkeen tulee vasta vaihto-oppilaat ja kaiken lisäksi tää on tosi kallis järjestö lähtee vaihtoon, että jos nyt oisin lähössä vaihtoon niin en lähtis ef:n kautta, mutta tää on tietty mun mielipide vaan !
      Tsemppiä sulle ! Toivottavasti saat stipendin ja pääset toteuttamaan unelma vuottas!! Ja kiitos paljo koitan nauttia täysin siemauksin! :)

      Poista
  2. onko sulle tullut paljon vaihtarikiloja? tai miten oot voinu laihtua jos harrastat siellä sitä crosscountry-runningia? (vai harrastatko enää)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla loppu cross country jo eka jaksossa. Täällä kestää kaikki urheilut aina yhen jakson verran eli noin kolme kuukautta. On tullu vaihtarikiloja. Ei hirveesti mutta jonku verrran.

      Poista