Vaihtarivuosi Jenkeissä 2012-2013

lauantai 1. syyskuuta 2012

Sun Valley

Keskiviikkona mun host äiti tuli kirjaamaan mut ulos koulusta ja suunnattiin kohti Sun Valleyta. Ekana jätettiin koirat koira hotelliin ja sitte matka jatku. Matkalla pysähyttiin creaters of the moon national monoument ja se oli kyllä hieno paikka. Se on siis valtava paikka täynnä tulivuorten ja laavan jäännöksiä.  Tässä muutama kuva sieltä ->

                                  Tuo punanen nuppi neula Oulun kohalla on mun laittama.

                                                                   Laavan jäännös kiviä

Sieltä jatkettiin sitten matkaa Sun Valleyyn. Sun Valleyssa käytiin bisnes illallisilla (oltiin siis vähä niinku mun host iskän työ matkalla). Ja Sun Valley on siis julkkisten asuttama loma kohde ja sieltä löytyy golf kenttiä, valtavat laskettelu mahollisuudet ja kaikkee muuta mitä vaan kuvitella voi.
 Päivisin host isi golffas ja mää ja äiti tehtiin kaikkee muuta. Esim. maattiin altaalla auringossa. Ja tietenki mun piti reenata sielläki huolimatta siitä, että en ollu koulussa. Alla kuvia Sun Valleysta.

Nää ekat kuvat on mun ja host isin kala reissulta!



Ja seuraavat kuvat on laskettelu rinteiltä. Noustiin kondooli hissillä yks rinne ylös. Ja voin kertoo, että oli pikkasen isompi laskettelu paikka ku Suomen laskettelu paikat. Ja nuo Sun Valleyn rinteet on Jenkkien suosituimpia rinteitä.
Minä ja host mamma





Minä ja host isi


Näkymiä huipulta
Kuva mun lenkki reitiltä. Takana näkyy laskettelu rinteitä
Yks meijjän hotellin uima-altaista ja takana näkyy taas laskettelu rinteitä
Alunperin meijjän piti tulla kotiin Lauantaina, mutta päätettiinki lähtä Perjantai iltana ja tultiin nyt yöllä kotiin ja mua ei nukuta joten päätin kirjottaa tän Sun Valley postauksen nyt. Ens viikolla toivon mukaan mulla on aikaa kirjottaa mun "arkipäivä" postaus. Nyt puran matka laukut ja lähen nukkumaan.

10 kommenttia:

  1. ärsyttävää ku sulla on noin paljo yhdyssanavirheitä :d

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahhah :D olen pahoillani mutta en voi auttaa ärsytykseesi

      Poista
  2. ^ olin tulossa sanomaan samaa... siis ku niitä virheitä on tommosissa ihan perussanoissa "matka laukut, laskettelu rinteitä, kondooli hissi, laskettelu paikat, koira hotelli, nuppi neula..."

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niinpä. ei mua haittais jos joku vaikee sanayhdistelmä on kirjotettu väärin mutta tollaset perussanat. mut jos tosiaan kirjotat tätä VAIN omaksi iloksesi niin sittenhän saat ihan ite päättää miten kirjotat.

      Poista
    2. en ymmärrä että miks te luette tätä jos häirittee noin paljo ! Päätin alun alkajenki että en jaksa välittää kieliopista joten jos ei kelpaa nii en voi asialle mitään

      Poista
  3. ^^älkää jaksako valittaa :DD

    VastaaPoista
  4. ...JOSärsyttääNiinjättäälukemattaVaimitä...

    VastaaPoista
  5. Jos teitä hyvät ihmiset ärsyttää niin miks sitten luette :D mää en jaksa korjata mun yhsyssanavirheitä tämmösestä tekstistä, jota omaksi iloksi kirjotan!

    VastaaPoista
  6. minkä kautta lähdit vaihtoon? (yfu tms.)

    VastaaPoista