Vaihtarivuosi Jenkeissä 2012-2013

perjantai 31. elokuuta 2012

pikapostaus

Joo puhuin suomi  äitin kanssa skypessä ja se sano että mun on pakko tulla nyt välittömästi kirjottamaan tänne jotaki, joten nyt teen ihan pika pika postauksen ! Oon nyt siis sun valleyssa loma matkalla. Tää on tämmönen julkkisten lomakohde ja ihan sairaan hieno paikka . Tultiin tänne toissa päivänä ja lähetään huomenna . Varasin tänään Haajin matkan ja meen sinne Tammikuussa. Sain aika ison roolin meijjän koulun näytelmästä. :) Ja koulun draama tunnit on täällä toosi iso juttu. Huomenna mennään siis kotiin täältä ja mulla on huomenna vihdoin kampaaja aika. Oli pakko varata kampaaja aika ku Suomi äiti haukku mun hiukset. :D Teen varmaan huomenna tai Sunnuntaina isomman postauksen tästä sun valley reissusta ja ens viikon aikana yritän saaha aikaseksi tehtyä postauksen mun tavallisesta arjesta täällä. Pahoittelut ku en oo ollu niin aktiivinen päivittäjä, mutta koulu ja reenit vie ihan sikana aikaa.

4 kommenttia:

  1. onko se havaji reissu se efn matka?:) ja toi draama/näytelmä juttu sopii kyllä sulle!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo se on meijjän alue valvojan järjestämä, mutta sinne tulee myös muilta alueilta ihmisiä niinku esim. Californiasta :) Haha :D

      Poista
    2. aaa okei!!:)) saatetaan päätyä jopa samalle reissulle haha koska oon itekki miettiny havajia!

      Poista