Vaihtarivuosi Jenkeissä 2012-2013

keskiviikko 1. elokuuta 2012

Boston ja New Port

No hellou Suomi !! Ihan hurjaa mulla on jo 73 lukijaa !! Suuri kiitos kaikille jotka jaksatte seurailla. :) Oon edelleenki täällä Bryant Universityn campuksella orientation leirillä ja lauantai aamuna lähetään mun tanskalaisen host siskon kaa lentään kohti Idahoota ! Jos oon aivan oikein ymmärtäny niin meillä on kolme koneen vaihtoa matkan aikana eli piiitkä päivä tiedossa! Mutta tää mun tuleva sisko on aivan huippu kiva ja meillä tulee varmasti olevaan aivan loisto vuosi together. Koska täällä alkaa olla kello aika paljo nii voisin mennä pika puoliin nukkumaan ja aattelin, että teen sitte erikseen tästä leiristä jonku postauksen jos ehdin ja jaksan. Laitan nyt anyway kuvia mitä tähän mennessä oon kerenny ottaa!

                               Ekat kuvat on otettu matkalla lentokentältä tänne campukselle !






                                              Seuraavat kuvat on otettu campukselta



                                     Seukit kuvat on meijjän Bostonin reissulta











Ja sitte siirrytään kuviin jotka on otettu New Portista ! (miljonäärien rantahuvila kohde)















Oukhei tää oli vaan tämmönen pikanen elon merkki ! Seuraava postaus tulee Idahoosta! Luultavasti viikonlopun aikana ! Moikamoi :)

7 kommenttia:

  1. ää mua jännittää sun puolesta!! vaikutat niin ihanalta ihmiseltä :)) haluisin itekkin lähteä ens vuonna vaihtoon mutta en tiiä pääsenkö :/ mut toivottavasti sulla on tosi kiva vuosi ja mä varmasti seurailen sun kuulumisia ;) <3
    -Rosè

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos !! :) pidän sulle peukkuja pystyssä, että pääset! =) toivotaan ja ihanaa jos jaksat seurailla ! :))

      Poista
  2. onko se sun "vaihtarisisko" jossakin näistä kuvista ?:)))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eii oo :)) kaikki kuvissa olevat on suomalaisii !

      Poista
  3. Oi ihana ku joku on päässy jo jenkkeihi : ) Luen kaikkii blogei niin fiiliksel ku oottelen omaa vuottani sit vuoden pääst. Toivottavasti sul tulee iha mahtava vuos. Jään seurailee : )

    dashingyear.blogspot.com

    VastaaPoista