Vaihtarivuosi Jenkeissä 2012-2013

sunnuntai 19. elokuuta 2012

"It`s all about us"

Moikka kaikki ihanat seuraajani .. huhhuh teitä on jo paljo ! Pahoittelut tästä yli viikon hiljaisuudesta mutta oon ollu erittäin kiireinen ! Mulla on hirvee läjä kuvia ja kerrottavaa :D Koti-ikävä on helpottanut ja tällä hetkellä kaikki menee melkoisen hyvin . Täällä on päivisin ihan järkyttävän kuuma joten se tekee olon vähän tukalaksi mutta muuten kaikki hienosti !
Viime viikonloppuna oltiin ihka oikeassa RODEOSSA! Se oli niiiin siistiä. Viime sunnuntaina oltiin yellow stone parkissa ja se oli ihan älyttömän kaunis paikka. Maanantaina alko cross country treenit (on ollu ehkä elämäni rankin reeni viikko) ja keskiviikkona alko koulu, joten koulu ja reenit on pitäny mut melkosen kiireisenä ! Mulla on siis joka päivä koulu 8.25 - 3.25 ja sen jälkeen alkaa cross country treenit. Treeneissä tehään tunti puntti sali reeniä ja sen jälkeen mennään keskellä autiomaata juoksemaan 6-10 km ! En ois koskaan ikinä uskonu, että koulu joukkueet reenaa täällä näin tosissaan.
 Sillonku en oo koulussa tai treenaa nii oon henggaillu aika paljo näitten kaikkien koulu kamujen kanssa. Ja kaikki on niiin ihania . Eilen olin treffeille ja me mentiin semmosenn drive in movie juttuun, jossa leffa katotaan autosta. Tänään oltiin eka kertaa kirkossa ja oli totaalisen erilaista ku suomalainen kirkko ja mää ehkä jopa tykkäsin siitä. Viimenen viikko on menny siis erittäin hyvin. Nyt kuvia ja muuta mukavaa ja sitten mun on pakko lähtä nukkumaan koska huomenna on koulu päivä !










TÄSTÄ ALKAA WEST YELLOW STONE PARK KUVAT!


















minä, mamma ja sisteri



















Mulla on vielä lisää kuvia viimeseltä viikolta mutta laitan ne sitte seuraavaan postaukseen ! Nyt pehkuihin -->> HEI jos jollakulla on kysyttävää tai hyviä postaus ideoita niin antaa paukkua!

19 kommenttia:

  1. jaahas taas treffeillä! kerros lisää, alko kiinnostaan;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kato tuolta alemmista kommenteista en jaksa kirjottaa sataa kertaa samoja asioita :))

      Poista
  2. jep sama täällä, kuinka tutustuit häneen ja mitä!

    VastaaPoista
  3. oi kuinka ihania kuvia! :-) näyttää kyllä upeelta, nautiha olosta siellä lotta!

    VastaaPoista
  4. oooi kateus iski.. aivan ihania kuvia! piä hauskaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoskiitos sinä kans pidä hauskaa oulussa :))

      Poista
  5. kerros niistä treffeistä lisää, ja miten ne ihmiset tulee siellä pyytämään? normaalisti varmaan, mutta aina voi olla jotain;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. treffit ei oo täällä niin ISO juttu ku suomessa mutta yleensä pojat lähettää viestin tai pyytää ihan ohi mennen treffeille! Ja se mikä täällä on parasta treffeissä täällä on se että pojat maksaa koko treffit ja muutenki pojat on täällä kohteliaampia ja huomaavaisempia ! :)

      Poista
  6. Missä kaupungissa sä siis asut täälä ? Mä oon Haileyn kaupungis, ja aattelin et ois tän vuoden aikan kiva nähä joku suomesta myös :)! Mistä oot muute löytäny hollisterin??? :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. asun melko lähellä idaho fallseja ! Olis niiin siistiä kyllä kieltämättä nähä :) Meillä on hollisteri tuolla kaupungissa yhessä ostoskeskuksessa! :)

      Poista
  7. musta ois kauheen kiva kuulla ja nähä kuvia sun normaalista päivästä siellä! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. okei ! voisin tehä kuva postauksen mun normaalista päivästä tässä heti ku mulla on vähä enemmän aikaa :)) kiitti vinkistä !!

      Poista
  8. Oon niin valtavan onnellinen sun puolesta ku oot päässy sinne ja sulla on mukavaa siellä!!! Toivottavasti kaikki jatkuu sammallai:-))))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos ellu :))))) toivottavasti sullaki menee kaikki hyvin !! pitää yrittää keretä puhua joku päivä skypessä tai jtn!! :)

      Poista
    2. Jooo niin pitää!! Yritetäänpä saaha tähän suuntaan vähän aikaseksi jotain:-)

      Poista
  9. Kivoja kuvia!

    Ja pakko nyt viel kysyy, että minkä järjestön kautta sä oot siellä? :o

    VastaaPoista