Vaihtarivuosi Jenkeissä 2012-2013

sunnuntai 9. syyskuuta 2012

muutama mustelma ja miljoona muistoa

Homecoming viikosta ja koskenlaskusta selvitty ja saldona muutama mustelma ja mahtavia muistoja. Univelkaa on ainaski sata tuntia mutta en anna sen estää elämää!
Eli meillä oli tosiaan homecoming viikko ja oli ehkä elämäni paras viikko koskaan koulussa. Kaikki käytävät oli koristeltu niin hienosti ja joka ilta oli jotaki ohjelmaa. Maanantaina oli laibor day joten meillä ei ollu kouluu. Tiistai iltana oli tyttöjen amerikkalaisfutispeli (pelissä mua taklattiin ja loukkasin mun polven enkä oo pystyny reenamaan tiistain jälkeen) , keskiviikkona oli mudvolleyball = mutalentopallopeli (mutta en pelannu mun polven takia), torstaina oli bonfire ja perjantaina oli homecoming peli ja informal dance. Koska meillä ei ollu formal tanssiaiset niin päätin skipata tanssiaiset ja lähin laskeen koskea Wyoming osavaltioon ja oli aivan mahtava reissu! Perjantaina lähettiin koulun jälkeen ajamaan Wyomiin, yövyttiin hienossa mökissä ja lauantai aamuna lähettii joelle. Onneksi olin vasta iltapäivä laskussa, koska aamulla oli jäätävän kylmää ja vesi oli melkein nolla asteista. Oli kyllä ihan sika pelottava kokemus, mutta hengissä oon vieläki.. Olin ihan sen paatin etuosassa joten kaikki vesi tuli mun päälle, mutta oli hauskaa. Hypittiin myös ihan sika korkeelta kalliolta jokeen ja olin ihan hypotermian partaalla .. :D Kolme viikkoa koulua ja meillä alkaa spat harvest loma, joka on kahen viikon loma. Eli spat harvest on aika jollon otetaan perunat maasta. Ja mää työskentelen näille mun host vanhemmille eli luultavasti ajan traktoria tai teen jotain muuta mielenkiintosta.
Musta on tulossa totaallinen farmityttö hahhah :) Ja tällä viikolla koitan keretä tehä sen postauksen mun normaalista päivästä täällä . Viime viikolla en kerenny ku olin niin kiireinen tän homecoming häslingin kans. Tällä hetkellä kaikki menee täällä oikein hyvin. Koitan laittaa viimeviikon kuvat tänne alkuviikosta, koska mulla ei oo vielä kaikkia niitä. Ainiin ja en tiiä jos oon maininnu joskus, mutta mut löytää instagramista nimellä lottekaro .

Ennen futis peliä




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti