Vaihtarivuosi Jenkeissä 2012-2013

lauantai 22. syyskuuta 2012

vastaus muutamaan kysymykseen :)


mutta tykkäätkö olla siellä? ootko saanu paljo kavereita? onko kaverit kivoja ja hostperhe? haluutko takas sinne joskus? onko ikävä suomeen? 

Mää suorastaan rakastan tätä paikkaa. Kaikki on niin erillaista ku mihin oon Suomessa tottunu. Asun siis isolla farmilla täällä ja tää on 2000 ihmisen pieni yhteisö ja pää elinkeino on siis maanviljely. Joka paikassa minne menee niin vastaan kävelee ihmisiä cowboy vaatteissa.
Oon saanu paljo kavereita ja meijjän koulussa on 200 oppilasta niin oikeestaan kaikki on kavereita keskenään. Kaikki on ihan sairaan ystävällisiä ja hauskinta tässä kaikessa on se, että minne ikinä meneekin niin kaikki tuntee toisensa. Rakastan mun host perhettä ja en ois parempaa voinu toivoa. Mut on otettu tosi hyvin vastaan täällä ja tää tuntuu jo nyt niinku kodilta.
 En ees halua miettiä hetkeä ku mun pitää tulla takas Suomeen. Voin jo nyt sanoa, että tulee olemaan yks elämäni rankimmista kokemuksista jättää tää paikka tän vuoden jälkeen.Tottakai Suomessa on mun oma perhe ja ystävät ja sinne mää aina kuulun ja kyllä mulla on pieni kaipuu sinnekki mutta mun elämä on nyt täällä ja elän hetkessä.
 En ois ikinä elämässäni voinu kuvitella, että tuun viihtymään näin pienessä paikassa ja, että pystyn elämään farmilla, mutta oon tajunnu myös sen, että en ikinä ois voinu toivoa parempaa host perhettä ja asuin paikkaa! Jo tähän mennessä tää on ollu elämäni hienoin kokemus. Tää on ollu totaallisen erillainen kokemus, mitä oletin mutta ei lainkaan huonolla tavalla.
Oon ollu täällä nyt 2 kk ja jo tähän mennessä tuntuu, että tää on kasvattanu mua ihmisenä ja avannu mun silmiä. Täytyy sano vielä se, että jos joku joka harkitsee lähtevänsä vaihtoon lukee tätä nyt niin voin kertoo, että tää ei oo yhtään helppoa ja tulee hetkiä ku haluaa vaan luovuttaa, mutta joka hetki on silti sen arvosta. Enkä kadu yhtään, että lähin vaihtoon!

2 kommenttia:

  1. Sun blogii on niin ihana lukee, ku oot jotenki niin rehelline siit et välil on koti-ikävä ja sit oot jotenki kauheen positiivinen siel :DDDD

    VastaaPoista