Vaihtarivuosi Jenkeissä 2012-2013

sunnuntai 2. joulukuuta 2012

thanksgiving & blackfriday

Mulla laahustaa nyt totaalisen jälessä tää blogi ja pahoittelut siitä. Oon vaan ollu laiskalla päällä! Mutta Las Vegasin reissulta tultiin siis kotiin päivä ennen kiitospäivää. Kiitospäivä oli torstai ja vietettiin se mun host äitin vanhempien kanssa ihan rauhallisissa merkeissä. Syötiin ihan liikaa ja löhöttiin vaan koko päivä kotona. Nyt on tullu siis jenkkejen kiitospäiväki koettua. Tässä kuvia kiitospäivän ateriasta..

meijjän kalkkuna


vaahtokarkki perunoita... ei oo mun lempi ruoka mutta oli kyllä mielenkiintosta :D


host isi 

host äiti

host äitin vanhemmat

kiitospäivän päivällinen HOX! huomioikaa marimekon lautasliinat ;) 



paras suklaakakku koko maailmassa ! 

Seuraavana yönä lähettiin shoppailemaan kolmen aikaan yöllä ( kaupat on läpi yön auki ja kaikissa kaupoissa on isot alennus myynnit). Ihmiset saattaa telttailla edelliset kolme yötä kauppojen eessä, jotta ne saa tietyt jutut mitä ne haluaa... Sain suurimman osan jouluostoksista tehtynä tuona yönä ja itelle ostin vaan yhet kengät. Tähän asiaan ei varmaan tarvita muuta ku tää yks kuva nimittäin tää on aika tyhjentävä kuva jos niin vois sanoo ..



Tässä mun shoppailut tuolta yöltä ! Ja äiti muista, että ostin itelle vaan kengät joten älä pyörry ! :D


2 kommenttia:

  1. ihana kohta toi :D äiti älä hermostu! mutta siistiä haluan itekki semmoseen yöhön! oulussa on jo lunta , ikävä sua lotta <3 :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah :D mullaki ikävä sua kuka ikinä ootkaan <3 !!

      Poista