Vaihtarivuosi Jenkeissä 2012-2013

sunnuntai 2. joulukuuta 2012

DECEMBER!!

Mitä ihmettä saanko kysyä !! Miten nyt on jo joulukuu ? Mää en pysty käsittelemään tätä asiaa, että on jo joulukuu, mutta joo viimeviikon sunnuntaina laitettiin joulukuusi pystyyn, lähetin kaikki joululahjat Suomeen ja eilen mentiin rekiajelulle, kattoon jouluvaloja ja meillä oli myös vaihtareitten pikkujoulut. Mulla alkaa pikkuhiljaa tuntua jo joululta vaikka täällä ei yhtään lunta ookkaan ja nurmikko on vieläki vihree.. täytyy sanoo, että tällä hetkellä on pieni kateus Suomelle, koska teillä on lunta. Nyt lataan tänne miljoona kuvaa...

Meijjän ihana joulukuusi








rekiajelu



söpö poni

vaihtareitten pikkujoulut
Kaikki sai vaihtareitten pikkujouluissa joulu lahjat ja mää sain tän luurin jonka voi liittää i phoneen ja voi puhua ton kautta :D












 

Nuo jenkkien joulu valot on jotain aivan uskomatonta. Mun mielestä jotku on vähä liikaaki, mutta jokainen tavallaan.

Päätin nyt tehä kaks postausta tälle illalle ku mulla oli niin jälessä tää blogi ! Ainiin ja ihmiset tiiän, että mun hiukset näyttää ihan järkyttävältä, mutta mulla on kampaaja aika ens viikolla, joten ei syytä huoleen korjaan asian pikin miten. :D Hyvää joulun odotusta kaikille!!

2 kommenttia: