Vaihtarivuosi Jenkeissä 2012-2013

keskiviikko 19. joulukuuta 2012

14 kertaa bimbo

Mulla on täällä blogissa paljo lukijoita jotka ei varmaankaan mua kovin hyvin tunne, joten päätin ottaa  haasteen mun kaverin ELINAN blogista (ja kaikki voi ihan vapaasti ottaa tän haasteen täältä) kerron siis 14 asiaa mitkä on jollain tavalla outoja tai erikoisia mussa. Mutta jospa tää kertos musta jotaki. Tällä haasteella ei oo mitään tekemistä tän mun vaihtovuoden kanssa, mutta hälläväliä.


1. osaan heiluttaa mun korvia (ei mitään hajua miten opin sen tekemään, mutta mun veli osaa kans)

2. oon jääräpäinen ihminen ja jos päätän jotain niin mun päätä on MAHDOTONTA kääntää

3. katon itteäni peilistä ja yritän puhua itselleni järkeä peilin kautta (erityisesti viime aikoina)

4. joudun yleensä tarkistaan kellon ajan vähintään kahesti putkeen, koska yleensä eka kerralla unohan paljoko kello on

5. oon aivan liian kova ääninen aivan liian usein

6. ku oon yksin bussi pysäkillä ja pysäkille tulee tuttu ihminen jonka kanssa en missään tapauksessa halua puhua, poimin mun puhelimen ja esitän puhuvani puhelimessa 

7. joskus vieläki kurkistan vaatehuoneeseen ja sängyn alle ettei siellä oo varmasti murhaaja piileskelemässä

8. äksyilen muille, jos ne on jättäny sotkut levälleen, mutta jätän huomioimatta mun omat sotkut (joten en oikein osaa päättää, että oonko järjestelmällinen vai epäjärjestelmällinen)

9. okei tää kuulostaa ihan bimbolta.. mutta yleensä mulla on aina suoristusrauta mun laukussa minne ikinä meenki (jos te omistaisitte samanlaisen afron ku minä niin ymmärtäisitte miks suoristusrauta on mun toiseksi paras kaveri )

10. olin eka kertaa elämässäni jälki-istunnossa viime viikolla..... vieläki ärsyttää!!

11. koen vaatekriisin joka ikinen aamu ja silti se tuntuu joka kerta yhtä tuskaselta (viimeset viis vuotta on ollu pahimpia ja tuntuu, että menee pahemmaksi vuosi vuodelta)

12. unelmoin mun menneestä elämästä jolloin suurimmat murheet oli barbit ja nuket

13. teen monesti mielessäni pako suunnitelman tulipalon tai murhaajan varalle

14. mun paras kaveri on mun ÄITI (oon tajunnu tän vasta viime aikoina ku oon ollu Jenkeissä,  Äiti mulla on ikävä sua )


Joulu lähestyy liian kovaa vauhtia. Sain mun joulupaketin Suomesta maanantaina. Kaks päivää koulua jälellä ennen lomaa ja perjantaina mennään host vanhempien kanssa käymään Salt Lake cityssä, mutta ollaan siellä vaan yks yö ja tiistaina onki jo joulu. Nyt pakko mennä kerään kaikki mun vaatteet lattioilta, koska siivooja on tulossa huomenna! Moikkelimoi :)


4 kommenttia:

  1. Eiks' sun tartte ite siivota?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pitää perus siivous omaan huoneeseen ja joskus imuroin yhteisiä tiloja, mutta meillä käy siivooja myös

      Poista
  2. Moikka Lotta, kävikö se joulupukki siellä päin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikkamoi! Kävi joo ja koitan tehä postauksen tän viikonlopun aikana :)

      Poista