Vaihtarivuosi Jenkeissä 2012-2013

sunnuntai 10. helmikuuta 2013

how country feels

Viikko on taas ohi ja tuntuu, että aika menee ihan kamalaa vauhtia. Ens viikolle on ohjelmassa ystävänpäivän viettoa, autokoulua ja paljo korista. Koitan saaha aikaseks niitä postauksia, mitä oon aiemmin lupaillu! Mulla on myös uus haaste mun elämässä eli koitan elää pikkasen terveellisemmin ja ainaku syön jotaki rasvasta niin meen juoksemaan tai teen lihaskuntoa. Oon huomannu, että olo on ollu paljo parempi pienellä ruokavalio ja liikunta muutoksella. Tältä viikolta ei oikeestaan oo mitään kuvia. Lumi on melkein sulanu pois ja kaikki tiet on ihan sulia eli täällä on siis jo kevät hyvällä mallille. Tässä on vähä country musiikkia, jota paljo täällä mun seudulla kuunnellaan. Ainiin ja alle 7 viikkoa itä rannikon reissuun ja tasan 8 viikkoa mun vanhempien ja parhaan kamun tänne tuloon! <3







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti