Vaihtarivuosi Jenkeissä 2012-2013

torstai 15. marraskuuta 2012

surua,iloa ja kaikkea muuta siltä väliltä

                                                 Tää biisi tuo hyviä muistoja mieleen

Tää viikko on ollu liian pitkä.. Mulla on ollu joka päivä kokeet ja musta tuntuu, että mikään ei onnistu. Toissapäivänä kuitenki mun pivää piristi paketti Suomesta. Tajusin vasta avattuani paketin kuinka kova kaipuu mulla on Suomeen, syvällä täällä jossain. Oli maailman mahtavin tunne syödä hapankorppua, fazerin suklaata ja salmiakkia. Vaikka rakastan sydämmeni pohjasta tätä paikkaa ja näitä ihmisiä täällä niin totuus on se, että kyllä mun sydän aina kuuluu Suomeen ja vaikka en mistään hinnasta menis vielä kotiin, niin kyllä mulla joka skypettelyn jälkeen on pienoin haiku kotiin. Mun elämä Suomessa oli täysin vastakohta mun elämään täällä ja nyt. Ja tää aika Jenkeissä on pistäny mut arvostaan ihan erillä tavalla asioita mitä mulla on Suomessa.
Yritän tällä hetkellä suorittaa viime hetken lukemisia kokeisiin ja tänään oon viimestä päivää koulussa ennen kiitospäivän lomaa.Huomenna suuntana on LAS VEGAS !! Oon niin innoissani Las Vegasin reissusta, että mulla ei sanat riitä kuvaamaan hahah. Las Vegasista tullaan kotiin ens viikon keskiviikon - torstain välisenä yönä ja torstai on thankskiving ja ens viikon perjantai on Black Friday (kaikki kaupat on yöllä auki ja kaikki kaupat on täynnä alennuksia).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti