Vaihtarivuosi Jenkeissä 2012-2013

sunnuntai 4. marraskuuta 2012

halloween


Viime viikon keskiviikkona oli halloween. Elämäni ensimmäinen kunnollinen halloween ja oli varmaanki yks parhaista päivistä jenkeissä tähän mennessä. Aamulla puin mun halloween asun päälle ja läksin kohti koulua. Koulussa joka tunti oli vähä erillainen ku yleensä ja opettajatki oli ihan halloween fiiliksissä. Koulun jälkeen mentiin keilaamaan ja bilettämään kaveri porukalla ja se oli kyllä ehottomasti koko illan koho kohta. Tässä kuvia halloweenista

                                              Minä ja mun hauskin englannin opettaja ikinä






Viime viikolla oli myös tiistaina harvest dance ja morp, mutta ootan vieläki noitten iltojen valokuvaajilta kuvia, joten teen postaukset noista illoista sitte ku mulla on ne kuvat! Kaks viikkoa koulua jälellä ja sitte alkaa kahen viikon kiitos päivä loma ja minä ja mun host perhe suunnataan nokka kohti LAS VEGASIA!! Huomenna mulla on eka näytös näytelmästä, jossa oon mukana ja täytyy sanoa, että alan pikku hiljaa jännittää enemmän ja enemmän ... 

Meijjän näytelmän mainos



2 kommenttia:

  1. et käyny ovelt ovelle trick or treat? :D
    ja mitääh!? 2n viikon? meil on vaa 1vk...
    kateeks käy

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. meillä oli eka suunnitelmissa, mutta sitte ei keretty ! :( joo tää meijjän koulu on vähä sekasi noitten lomien kanssa .. mutta en valita :D

      Poista