Vaihtarivuosi Jenkeissä 2012-2013

sunnuntai 14. lokakuuta 2012

viikonloppu

Oli ihan huippu viikoloppu ja mulla on huono omatunto ku oon postaillu niin vähä, joten päätin tehä teille postauksen. :) Perjantaina koulussa päätettiin tyttöjen kaa lähtä kattoon meijjän jenkki futis joukkueen peliä parin tunnin ajomatkan päähän. Oli ihan huippu road trippi tytsyjen kanssa! Mentiin yhen tytön mustangilla ja oli kyllä aika hulppeaa menoa vaikka kyllä vähä pelotti, että ajetaan ylinopeus ratsiaan hahah :D Meijjän joukkue hävis, mutta silti oli hauskaa ja mentiin sitte pelin jälkeen syömään samaan poikkaan futis poikien kanssa. Tultiin kotiin joskus yhen jälkeen yöllä ja mun hyvä kaveri Andi tuli meille yöksi.









 Lauantaina mentiin ryhmätreffeille semmoseen paikkaan ku hunted mill se on siis semmonen talo/lato, joka on täynnä säikytteliöitä ja siellä kävellään semmonen "rata" joka on täynnä rappusia, käytäviä, riippu siltoja ja maanalais tunneleita ja se oli ehkä PELOTTAVINTA mitä oon ikinä elämässäni tehny... meinas itku tulla moneen otteeseen, mutta oli huippu hauskaa ja pojat joitten kanssa mentiin on toisesta high schoolista, joten en ollu aikasemmin ees tavannu niitä niin oli hauskaa. Alunperin meijjän oli myös tarkotus mennä laitattaan kynnet tyttöjen kanssa, mutta ei millään keretty..



Huomenna mulla on kampaaja ja ens viikko on täynnä näytelmä harjotuksia, joten seuraava vapaa-aika häämöttää kaukana ens lauantaina.. Mutta nyt alan kattoon revenge ! :) Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti