Vaihtarivuosi Jenkeissä 2012-2013

sunnuntai 28. lokakuuta 2012

gotta love America



Kolme kuukautta oon nyt ollu tällä puolella palloa ja en voi uskoa miten aika on menny näin nopeeta. Tuntuu niinku se ois ollu eilinen ku kävelin turvatarkastuksen toiselle puolelle ja näin viimesen kerran mun perheen ja parhaat kaverit. Tähän kolmeen kuukauteen on mahtunu miljoona hyvää ja huonoa hetkeä, mutta sekunttiakaan en vaihtais. Tästä paikasta on tullu kolmessa kuukaudessa mulle koti tiiän jo nyt, että voin aina sanoa että mulla on kaks kotia ja molemmat eri puolilla maailmaa. Tää tunteiden vuoristorata on sanoin kuvaamatonta, mutta se on tän arvosta! En voi muuta sanoa ku, että on ollu elämäni paras päätös tulla tänne. Tää on avannu mun silmiä ja saanu mut tajuumamaan niin monta asiaa. Koitan nauttia joka hetkestä täällä koska tiiän että mulla on enään vähä yli 6  kuukautta aikaa ..en voi uskoa, että aika menee näin nopeeta ja pelkkä ajatuski kotiin paluusta tuo mulle kyyneleet silmiin! Rakastan koko sydämmestäni tätä paikkaa!



5 kommenttia:

  1. Mua kiinnostais et mitä sun hostperhe sano niistä tuliaisista mitä veit niille? :D vaikuttaa kyllä tosi kivalta tuo sun elämä siellä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tykkäs kovasti ja erityisesti mun host mama, koska se rakastaa salmiakkia yli kaiken ! Ostetaan joka viikonloppu pussi lakritsia ja syyään :)

      Poista
  2. tulee ihan kylmät väreet kun ajattelee sun elämää siellä ! vou pidä kivaa siellä :)

    VastaaPoista