Vaihtarivuosi Jenkeissä 2012-2013

tiistai 22. toukokuuta 2012

Sinne meni viimenen kunnollinen koulupäivä .. vuoteen ei tarvi siis suomen koulua käydä. Tai no onhan mulla vielä tuo koeviikko ja hirvee pänttäminen päällä . Tuntuu, että mulla ois miljoona tärkeempää asiaa ku lukea kokeisiin, mutta todellissuudessa ei oo mitään muuta tärkeetä ku neljän oppiaineen kirjat tossa pinossa oottamassa avaamista... Päätin tän jakson alussa, että nyt panostan kunnolla tähän viimeseen koeviikkoon, koska seuraava kunnon koeviikko mulla on yli vuoden päästä, mutta eipä tästä mun tsemppamisesta näköjään mitään tulla. Siirrän kaiken vaan huomiseen. Oon tässä vuosien varrella oppinu jotenki ovelasti keksimään itelle kaikkea muuta tekemistä ku lukemista kokeitten lähestyessä. Nytki täysin turhan blogi tekstin kirjottamista ku terveystiedon kokeeseen on 12 tuntia aikaa ja kirjaa ei oo ees kunnolla avattu... no onhan se taito tämäki! Nyt pakotan itteni avaamaan ton kirjan joten moikkamoi!



4 kommenttia:

  1. tosi kiva ku kirjottelet useemmi mutta laita enemmä kuvia:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu koitan laitella enemmän kuvia :)

      Poista
    2. Voitko laittaa kuvat jatkossa isompina? Kun esim. oot siellä vaihdossa nii sit ne kuvat ei oo kovin kivoja kun ne on noin pieniä :/

      Poista
    3. juu toki! riippuu tietenki aina kuvista, että minkä kokosena ne näyttää parhaalta, mutta pyrin laittamaan isompana :)

      Poista