Vaihtarivuosi Jenkeissä 2012-2013

keskiviikko 9. toukokuuta 2012

:D

 Koska mää nyt jotenki sain poistettua mun joka ikisen postauksen , niin teen nyt tämmösen postauksen jossa kerron jotaki tästä mun tulevasta vaihto vuodesta ja musta, että jos tänne eksyy uusia lukioita nii neki tietää missä mennään. :D Joo elikkä oon siis Lotta Oulusta ja oon lähössä heinäkuussa vaihtoon kohteena Jenkit ja osavaltiona Idahoo. Järjestönä toimii Ef. Meen ensiks Bostoniin ja siel mul on kahen viikon orientaatio leiri ja sieltä sitten lennän mun housteille. Sain mun houst perheen jo joskus helmikuussa, joten oon ehtiny jo tutustumaan niihin melko hyvin ja tosi mukavilta vaikuttavat. Mun host perheeseen kuuluu host mum, host dad ja kaks koiraa.
 Mulla on viisumi haastattelu 8.6 ja samana päivänä mulla on myös Helsingissä ef n valmennus tilaisuus. En nyt jaksa kirjottaa mitää elämänkertaa tähän nii jos on kysyttävää niin vastaan erittäin mielelläni. Laitan nyt tähän viel kuvia joita oli aikasemmissa postauksissa, jotka nyt on luultavasti jossaki internetin ihmeellisellä hautausmaalla.









                                  ps. lähtöön on n.70 päivää eli joku kymmenisen viikkoo :)

5 kommenttia:

  1. Ai sä oot Oulusta, haha vähän hyvä sattuma kun sä oot Lotta ja mä oon Lotta ja molemmat on menossa Idahoon +mulla on sielä Oulussa tosi hyvä kaveri, nimeltä Lotta =D Hahah! Vouu lähtö on jo lähellä mullakin :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahhah vähä hauskaa :) millo sää oot lähössä ??

      Poista
  2. hei miten tulit valinneeks just ef ?:) haitko muille järjestöille ? millo otit eka kerra yhteyt järjestöön vaihtovuode johdost? :) tääl yks hysteerine ens vuonna vaihtoon toivottavast lähtevä joka on hieman hukassa kaikesta:DD t. juulia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olin katellu kaikkia järjestöjä niihin aikoihin, ku päätin lopullisesti lähtä vaihtoon ja ef tuntu jotenki kaikista helpoimmalta ja selvimmältä kaikin puolin mun kannalta, koska sieltä sai selviä ohjeita haku prosessi varten ja muutenki vaikutti tosi mukavalta järjestöltä. Ehkä lopullisesti päätin lähtä sen kautta sit ku luin yhen tytön blogia, joka oli ef n kautta jenkeissä ja se kehu ef järjestönä kovasti. Tähän asti oon ollu ainaki erittäin tyytyväinen järjestöön kaikin puolin ja ainaku esim. soitan jonku asian takia ef n toimistolle nii sieltä saa ilosen ja selvän vastauksen pulmaan ku pulmaan. Järjestöön otin eka kertaa yhteyttä joskus vuosi sitten maaliskuussa, eli siitä on nyt joku vuosi ja kolme kuukautta, mutta ei sinne tartte nii aikasi olla yhteyksissä välttämättä mutta itse sain jo viitisen kuukautta sitten isäntäperheen ja osittain siksi, että olin ollut niin hyvissä ajoin yhteyksissä järjestöön. Muille järjestöille en sitten oikeestaan enää kerenny ees hakea, koska ef n kanssa mun asiat eteni niinkin rivakasti, että kun olin jättänyt netissä hakemuksen ef n vaihto oppilas ohjelmaan niin sieltä jo seuraavana päivänä soitettiin ja ilmoitettiin haastattelu aika! Toivottavasti oli jotaki apua nyt tästä sepustuksesta ja tsemppiä tulevaa haku prosessia varten :)

      Poista
  3. heiii vähän kiva sääki oot menossa Idahoon meinaa sain tänää tietää että määkin!! :D huomenna saan tietää perheestä lisää.. tiiän vaan että mun lisäks tulee toine vaihtari meksikosta:)

    VastaaPoista