Vaihtarivuosi Jenkeissä 2012-2013

keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

Huomenna Oregonin rannikko

Eli taas aika pakata matkalaukut ja tällä kertana suuntana ois Oregonin rannikko. Nyt onki sitte viimenen reissu tälle vaihtarivuodelle. Lähetään siis huomenna kahen aikaan ja tullaan ens viikon lauantain ja sunnuntain välisenä yönä takas. Tässä kuvia viimeseltä viikolta. Mua siis pyyettiin promiin ja tässä kuvia siitäki. Valitettavasti en kylläkään voi mennä promiin ku oon siis Oregoniin lähdössä ja promi ois ollu tänä tulevana viikonloppuna.

Tämä löyty lokerosta ylähyllyltä ku avasin mun lokeron

ja tää oli sitte lokeron pohjakerroksessa. Will u DEW me A favor and go to prom??

Tässä söpö tapa millä yks meijjän koulun pojista kysy yhtä tyttöä promiin. Koko koulu oli siis teatterisalissa ja tää poika laulo tän laulun tälle tytölle ja kysy tätä tyttöä promiin koko koulun edessä. 

Ja sitte muita sekalaisia kuvia viimeviikosta..




kovaa vauhtia oon alkanu pakkaileen  "muuttolaatikoita", että voin ruveta lähettelämään vaatteita Suomeen

loppulaskenta on jo koulussa alkanu ja 21 päivää enään koulua jälellä

Oregonin reissun jälkeen mulla onki sitte enään koulua jäljellä kaks viikkoa!!  

xoxo

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti