Vaihtarivuosi Jenkeissä 2012-2013

maanantai 23. heinäkuuta 2012

Heippa Suomi!

Viimestä viiän !! Aamulla lähtö suureen maailmaan.. olo on aika sekava, ei tässä oikein tiiä että mitä aattelis ja miten päin olis. Mua ei oikeestaan jännitä ollenkaan, mutta muuten vaan outo olo! Tänä aamuna jätin Oulun ja nyt oon siis jo Helsingissä. Muutamat kyyneleetki on tullu jo tirautettua enkä halua ees tietää miltä musta tuntuu aamulla lentokentällä.. Laukut sain kunnialla pakattua ihan painorajotusten mukaan, josta oon kyllä aika yllättyny !! Seuraava postaus multa tuleeki sitten Atlantin toiselta puolelta. Alla on kuvia tuliaisista ja läksiäisistä ja ihanasta sormuksesta ja kuva albumi kirjasta, jotka sain mun rakkailta kamuilta !!



















Bye Bye Finland !


8 kommenttia:

  1. Millonkas on seuraava postaus tulossa, sittenkö kun oot amerikassa vai?:)

    http://steptomyworld.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se tulee sitte ku oon Jenkeissä ! Luultavasti viikon sisällä! Riippuu vähä millanen kiire mulla siellä on :))

      Poista
  2. Ihana postaus. Itekkin vien ton juustohöylän! :D. No mut, tosi paljon onnea matkaan! Jännitän täälä sun puolesta :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Joo en mä usko että se perhe tota juustohöylää hirveenä käyttää mutta mulle vuosi ilman juustohöylää ois sula mahottomuus !! :D Onnea myös sulle sitteku sun lähtö koittaa ! =)

      Poista
  3. Juuri löysin sun blogin :) tulin itse pari viikkoa sitten takaisin Californiasta jossa olin vaihdossa. Mulla oli erittäin onnistunut vuosi ja en olisi ikinä voinut tehdä parempaa päätöstä kuin sinne lähteminen. Sieltä sai itselleen elämänsä tärkeimpiä ihmisiä ja parhaita kokemuksia! Mullakin oli lähtö todella outoa, että tavallaan halusin kovasti lähteä, mutta sellaista isoa innostusta ei ollut ja oikeastaan ihan loppuvaiheessa olisin mieluusti halunnutkin jäädä Suomeen. Sinne kuin meni niin hyvinhän se meni ja nyt ei sitten muualla kuin siellä haluisikaan olla :) Nyt on mun sitten kiva seurata muiden vuosia, että miten muilla menee kun kaikilla on kuitenkin ihan erilaiset vuodet. Pidä tosi hauska vuosi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ihanaa!! :) Voin vaan kuvitella kuinka huippu vuosi oli ! Joo se eilinen heippojen sanominen oli kyllä aika kova koettelemus mutta nyt oon jo ihan hyvillä mielin ! =) Toivotaan että mun vuosi on yhtä onnistunu ku sun oli ! :)

      Poista
  4. Löysin vahingossa sun blogin eilen. SÄÄ OOT JO MAAILMALLA NYT!! Piti lukea aluasta asti ja nyt vaan innolla ootan, että saan kuulla miten sulla menee siellä! Varmasti tosi huipua, että saat sen vaihtari-siskonki. ^^,

    VastaaPoista