Vaihtarivuosi Jenkeissä 2012-2013

torstai 28. kesäkuuta 2012

en jaksa keksiä otsikkoa

Tähän aikaan mun pitäs olla jo untenmailla, koska aamul on kasiksi töihin mutta uni ei tuu, joten päätin tulla lisäileen muutaman kuvan ! Huomenna ois viimenen työpäivä, josta toisaalta oon ilonen, koska aamuherätykset on ollu täyttä tuskaa.. Äsken varailtiin lentoliput ens viikolle, koska mun ja iidun nokka suuntaa kohti lahtea ja summer uppia !! jee :)) Mun jenkki lentolippujen ois kyllä jo pitäny tulla sähköostiin mutta eipä oo kuulunu niistäkään mitään ! Lähtöön on noin kolme viikkoo!! :O mihin tää aika oikee menee ??? mutta joo pidemmittä puheitta nyt nuo pari turhaa otosta ja sitten lähen yrittään nukkumista !! byebye ;)





2 kommenttia:

  1. heeei neiti minäkiin oon menossa summer uppii ! soittele ku oot siellä ku en päässy ouluu nyttee

    VastaaPoista
  2. jee hauskaa ! :) ei mulla oo sun numeroa varmaankaan !!

    VastaaPoista